Hello, blog ini blog saya :)

Monday

KAWAN KE?

err ber-mula masalah dari si DIA yg ber-nama kawan. Entah apa masalahnya, entah apa silapnya. Semua serba tak kena. Apa yang kita orang buat, semua salah. Mana ada manusia yang sempurna kawan, sampai bila aku nak ber-sabar dengan kau ni? Ego tak ber-tempat. Aku pun ada ego juga, tapi aku mengalah kalau dengan kawan kawan. Aku dah tak nak cuba faham kau lah kawan, kalau kau rasa nak tegur aku, tegur laa. Aku tetap anggap kau kawan aku, tapi kalau kau nak teruskan ego kau tu, teruskan lah. Aku sikit pun tak rugi apa apa. Aku kesian tengok kau kadang kadang tapi bila aku fikir balik apa kau cakap, siapa tak sakit hati. Kau tak boleh cakap ikut suka kau je kawan, bukan kau sorang je ada perasaan dalam dunia ni. Kalau kau rasa kita orang tak berani nak tengking kau balik, kau silap lah kawan. Kita orang ada perasaan dan kita orang fikir perasaan orang lain sama, jauh sekali dari perangai kau kan kawan? Kalau kau fikir kita orang kawan kau, tak kan kau boleh cakap mcm tu kan? Aku dah cukup penat lah. Terima kasih banyak banyak 'kawan'.