Hello, blog ini blog saya :)

Wednesday

Macam selalu aku bangun pukul 6.00 am dan terus masuk toilet. Then aku siap siap untuk pergi sekolah dlm pukul 7.00 am. Aku selalu tunggu kawan kawan depan pagar rumah aku, dlm 7.15 am kita org gerak sekolah. Sampai sekolah still macam biasa, aku duduk dekat barisan depan sekali sambil borak borak dengan kawan aku. Tak ada pun yg berlaku. TIBA-TIBA, ada kawan kelas aku bagitahu."Eh Ain, kau tahu tak yg H accident?". Terkejut tahap gaban doh aku. Biar betul? -.-' Then time dlm kelas, tak bersemangat aku nak belajar. Time rehat aku minta number phone H ni dekat si BULU sbb aku tak sure number H yg belakang(number depan je aku ingat). Punya bersemangat aku nak call si H, PUBLIC PHONE pulak buat hal ! grrr -______-

TERIMA KASIH kepada cikgu sbb bagi balik awal td, aku terus call si H. Fuhhh ~ lega aku bila dia kata luka sikit je, Tapi dia betul betul buat aku risau :D