Hello, blog ini blog saya :)

Monday

Sesi persekolahan 2011

Hari pertama persekolahan, tak banyak perubahan pun. Biasa lah dapat jadual apa semua, then belajar sikit sikit. Tu je, tak ada apa pun berubah. Boleh pulak dapat beberapa cikgu yg tak best -.-' Aku kena try sesuai kan diri lah lepas ni, Haihhhh. Then time rehat, aku rindu masakan makcik kantin hahaha Tp budak budak JUNIOR (mentang mentang dah form5) sibuk je menyemak dekat meja tempat aku nak makan, hey korang SENIOR korang dah naik angin ni -____-
hahaha

Td dapat slip final exam last year punya, Dari no 5 turun no 6, haha Tp 1G kot. SEJARAH lah semestinya. Apa lah, susah kot sejarah, pening kepala otak aku nak buat essei  --' Punya lah susah, bila lah kementerian nak bubarkan subjek sejarah, kalau betul betul jadi lah, confirm best hehehe :D