Hello, blog ini blog saya :)

Saturday

Hari yg memenatkan

Pagi pagi dah kena bangun, sebab ada kelas tambahan ICT. Dengan perut kosong pergi kelas tambahan -,- Tapi sampai je kelas, dah mcm berkelah dah kita orang. Teacher Zam beli kan nasi lemak sorang satu, then ada yang bawak kek, ada yang bawak spageti, ada yang bawak air ribena (euww masam) dan ada jugak yang bawak DIRI sahaja :D Lepas habis breakfast, semua busy nak siap kan kerja masing masing. Aku nak kena buat ping test, install Adobe Photoshop, install VB6 (aku pun tak tahu benda ni apa), kena install Window 7 paling aku tak suka -____-' Mula mula okay je tiba tiba PC tu stuck! Terpaksa tukar PC lain, dah lah nak install tu bukan sekejap, kalau PC tu slow, memang slow lah. Masa tu pukul 12.15pm. Aku ada tuition pukul 12.30pm. Masa tu aku dah berlari lari dah dalam cyber lab tu sebab dalam masa yg sama aku tengah install VB6 tu, so dua kerja dalam satu masa. Sekejap PC ni sekejap PC ni --'

Masa nak pergi tuition tu lagi lah, jalan punya laju (berpeluh ketiak aku HAHA), masuk kelas lambat 15 minit. Nasib baik boleh faham juga apa yang cikgu ajar. Bila kelas tu dah nak habis, aku dah tahu dah benda apa yang aku nak buat bila sampai rumah. TIDUR!

Sampai rumah memang aku tidur lah, sampai Hairry Hussain msg pun aku tak sedar(tidur mati kot). Memang penat gila. Aku bangun bila dia call, kalau dia tak call memang tak bangun lah :O
Haihh teruk betul GF awak ni Hairry, kesian awak tunggu msg tak sampai sampai, MAAF '_'