Hello, blog ini blog saya :)

Friday

Rindu nak update blog

Agak lama juga aku tak update blog ni, dan agak lama juga aku tak online facebook, online formspring. Aku rasa malas gila nak buat semua benda tu, padahal dulu kalau boleh hari hari aku online. Mungkin dah ada kesedaran dalam diri aku yang aku tahun ni SPM. Exam yang akan menentukan hidup aku lepas habis sekolah nanti. Aku cuba fokus bila belajar tapi kadang - kadang tak boleh atas faktor faktor tertentu. Terutama subjek sejarah. Mata berat je wehhh! -_____- Aku mengharapkan cikgu tuition aku je lah sekarang ni. Haihhh teruk betol perangai aku.

Sekarang ni yang menjadi isu dalam kelas aku, budak kelas aku tak habis habis cakap pasal 21.12.2012. Memang lah ramai yang meramalkan kiamat masa tu, tapi kuasa Allah mengatasi semuanya. Nak percaya boleh tapi jangan terlalu percaya. Itu cuma ramalan (budak Tasawwur kasi nasihat haha).
Aku pun takut sebenarnya, siapalah yang tak takut kalau perkara macam tu jadi.