Hello, blog ini blog saya :)

Saturday

Ni ada satu story pasal budak sekolah aku. Aku gelar dia MARTOPO (budak2 lelaki yg bagi nama ni). Dia ni nak kata tak lawa, kira boleh tahan lah. Ada rupa lah juga dari tak ada langsung. Cuma perangai dia yang agak annoying tu buat semua orang menyampah dengan dia. Cara dia jalan, cara dia bercakap semua benda lah yang dia buat mesti buat kita orang menyampah. Kalau berjalan nak macam gangster kampung pisang je, kalau bercakap nak kuat je. Macam lah kawan dia tu tak korek telinga bertahun tahun. Satu lagi perangai dia yang agak menjengkelkan kita orang semua. Bila dia break off dengan buah hati dia, dia akan update status pasal nak jadi lesbian sejati lah apa lah. Kalau boleh setiap saat dia akan update status pasal nak cari lesbian sejati. Then tak sampai dua tiga hari dapat BF baru. Pelik aku dengan perangai MARTOPO ni, desperate nak BF kot (agaknya). Dia tak sedar ke orang lain menyampah dengan apa yang dia buat tu. Memang lah tu account FB dia, dia boleh buat apa je tapi beragak lah sikit. Tak kan dia tak boleh fikir apa yang dia update kat status tu (semua orang boleh baca) macam memalukan diri dia sendiri.

INI DIKIRA MENGUTUK KE? AKU BUKAN MENGUTUK, LUAHAN HATI JE NI. cewahhh!
Bye :]

*AKU HARAP MARTOPO TU BACA APA AKU TULIS NI, SEDAP KAN NAMA MARTOPO? UNIK! :D